26. 6. 2017 | |
Cíl semináře:
Cílem semináře je informovat účastníky o právech a povinnostech zaměstnavatele, upozornit na možná úskalí a ujasnit si správné postupy při vedení personální agendy. Seminář je zaměřen na praktické řešení problémů a je rozšířen o novou legislativu roku 2017. V rámci každého níže uvedeného bodu budou zdůrazněny změny 2017, pokud již byly schváleny nebo jsou v legislativním procesu.
Cílová skupina:
Seminář je určen pro vedoucí zaměstnance, personalisty, účetní, mzdové účetní a pro všechny, kteří se zabývají problematikou vedení personální agendy a jejím zpracováním.
Lektor:
Obsah semináře:
- Pracovní poměr
- Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr
- Pracovní doba a doba odpočinku
- Péče o zaměstnance
- Potvrzení o zaměstnání
- Osobní spis
- Aktuální dotazy a diskuse
Místo konání semináře:
MANERA CONSULTA, s.r.o., Kalusova 8, Ostrava - Mariánské Hory
Termín:
26. června 2017 od 9,00 až do 14,00 hod.
Cena semináře:
1 190,- Kč bez DPH v ceně jsou zahrnuty písemné materiály
980,- Kč bez DPH v ceně jsou zahrnuty písemné materiály (zvýhoděná cena - Zelená Manera)
900,- Kč bez DPH v ceně jsou zahrnuty písemné materiály (zvýhodněná cena - Oranžová Manera)
Přihlásit je možno pomocí formuláře níže. Přihlásit se můžete také mailem na adresu: manera@manera.cz nebo poštou na adresu: MANERA CONSULTA, s.r.o., Kalusova 871/8, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory, bližší informace je možno získat na telefonu: + 420 591 143 697, mobilu: +420 774 449 507. Uzávěrka přihlášek je vždy nejpozději 5 pracovních dnů před začátkem semináře.
Pro přihlášení prosím do formuláře vyplňte kontaktní údaje, uveďte o jaký seminář a jaký termín máte zájem. Uveďte jména a přijmení přihlašovaných osob a o zbytek se již postaráme my.
variabilní symbol:
221743 - 26. 6. 2017
Objednávkový formulář: